Heb je iets te melden, wil je iets kwijt? Stuur dan je tekst naar eilandspolderkoor@gmail.com

Koningsdag 2024

April 2024

Ik heb de website bekeken, Super goed, ziet er leuk uit, gelukkig niet oubollig, ha! Wat zal het een werk zijn geweest, een verdiende pluim voor de maker!

Thea

Een heel groot compliment voor de nieuwe website!! In één woord GEWELDIG!

Méry

De nieuwe website ziet er mooi uit. Geeft duidelijke informatie. Knap werk! Compliment voor de nieuwe web-miss.

Wiro

Nou, wat een prachtige website is dit geworden zeg! Echt mooi en leuk……alles erop en eraan.
En ook de veelgestelde vragen zijn erg leuk.
Echt heeeel erg mooi! En ik vind het heel erg fijn er onderdeel van te zijn.
Grote Groet,
Romy

Trots op ons!!

maart 2024.

Ik kreeg van een vrijwilliger van het Houten Huijs de complimenten over ons koor. Ze was zowel op de bijeenkomst met de Koreaanse delegatie als bij de opening van de tentoonstelling ‘Rijper Gezichten’. Ze vertelde dat wij naast het zingen er ook zo’n leuke sfeer van maken. Natuurlijk ben ik het daar helemaal mee eens, ha-ha.

Groetjes, Cora